MYSELF :)

Heyy bebie (; im akashah , foe short name tasya okayy . im 15teen dis years . stay in setiawangsa . if want more info , just leave me a cmmnt okayy ? P/S : blog is mine's ,sooo suke hatyy aku nk la buadd apew har setann ! *STUPIDO !

30 novem 09

assalamualaikum ;) ahahahhahhahha



time too putry call aku apew sume ken , soo apew lagie angkat laa , kangg tk angkat apew sume ckp aku apew en . soo answer jeh laa . time too bru jeh bngun tydo ,.AHAHAH ;)) teruk ken ken .



putry call .


tutuutututututu .

putry ; tasya syggg , buat apew tuhh , & apewsume . jum lpk , aku nk dtg ruma kau bole syg ,nk online apewsume jadah en .


tasya ; ouh okayy ( time ny mamai ,ckp pom mcm tah apew2 ) soo ckp jeh laa okayy sygg .


then smbungg tydoo balek . YA ALLAH teruk nyee aku ny .AHHAH ;)




soo . pkol 3.00 p.m bru bngun cz papa nk keluar time too , then dea ckp , masak nasi & lipat kain , nty mama balek kang apewsume mara kau . hoho . time too badann tk larat koyd . lemah semacam laa . grr =,'=


then t'tibe2 dgr TING TONGG . tahu sape dtg klau bukan putry , dah laa muke aku serabot apew sume , dgn tk basuh muke en,en , HAHAHA ;D soo pggl jeh laa dea masuk , pas uhh ,masuk bilek carie laptop ,t'tibe2 tkdew laa pulak , aiyooo ,mne dohh ! *risau hilangg , huh ! then pegy ruang tamu pegy call mama tnye dea ada tk laptop , takut2 mama bwak ken , t'tibe2 mama ckp bwak . huh ! senang sikit aty ny , aku egt p'curi mne tah amek ,grr =,= .thenn pegy pc on ms putry && aku . time too aku tgh lapaa gilee babik kau tahu tak , tak tahu nk makan apew kang tk silap2 putry aku makan .HAHAHA ;D pusing satu rumaa , soo aku makan jeh laa apew yang adaa ,siann jeh aku nie ,tak kesian kea .HOHO ! bodoe nak mampos .lpk2 jap dgn putry then ada minah tooo online name secret laa weyh ! deaa too bajed2 dea perasan sial , m'yampah aku . grrr =,= kutuk punye kutuk , pas uhh aku teringat aku bagie tahu dkt putry time aku tydo mase tady , HHAHA ;)) sumpah klakar gile babi aa aku ckp , smpai aku m'gigau nanges2 doh , kau apew tahu , hanye aku dgn dea jeh , sape lagie klau bukan laki aku ajann, mimpi dea , fuhhh ! feeling nk matyy , sumpahh sygg deaaaa . tpiee ken ken , aku sedih dohh , dea nk pindah penang , kaurgg egt dekat kea ? tk dohh . aku egt dekat laaa . tpie dgr2 penang ,perhhh ! sedihh doh , ajannn jgn pisah kan aku dgn kau bole tak, cz aku cinta same kamo ,HAHAHA ;)) jiwangg taek ! tpie yg aku benci ken,ken , t'tibe2 ada jeh muke babie anjeng too adaa dlm mimpi aku doh , smpai aku dgn ajan gdw , bodoe laa kau . grr =,= . pass uhh citee aa dkt putry , putry daaa gelak2 mcm babie nk beranak ! geramm aku . aku pegy peti ais carie air susu , haus babie ! huh ! then bukak peti ais atas punye carie ayam nk masak en , jumpe udangg . time too t'pikir nk bakar udang mlm ny en . soo tnye putry . weyh pompuan nk tk mlm ny BBQ sundal ? putry ckp aku okayy jeh , mlm ny hah ?! tak jadie mampos kau aku rogol ,HAHA ;D ganas nyee anak osman ny . hhoohohoh ;P amek laa udang dlm 10 ekor koyd , besaa besa punyaa . tggu punye tggu .aku call putry tnye dea apew barangg aku perlu bawak , then dea bagie arahan . mcm laa dea too bosh ! wekk !!


putry ; kau bawak minyak , bawang putih daa tumbuk en , tk tumbuk aku tumbuk kau minah , (try laa tumbuk ) wekk . then serai auw , too jeh koyd , koyd ! HAHA ;))


tasya ; yea yea macek putry sayengg ku kepengg ;)) AHHAA ;D


aku terus tutup fone , siod jeh .


turun bawah apew sume . tgk2 putry daa b'bulu tggu aku dkt taman nk m'bakar udang dgn ayamm , yumyum :P time too tgh blur doh , cz tempat bakar apew tah name dea en , tkdew pulak , soo aku suruh diana carie , soo dea pom dgr laa en , carie punye carie , aku dgn putry bole pulak gedik2 pegy ruma kaka angkat aku kaka intan sygg !


tgk kuceng dea japp . baby && chomel . miss youu sygg kuu ! nk hugg tk sygg . heee ;P putry msg aku dea ckp , hey you , you pegy carie batu & kayu jeh , then kite bakar same2 okayy . soo okayyy bie ! soo kiteurg bakar api sume , naseb bek senang klau tk , perhhh ! b'jam koyd nk m'yala ken apie too . huh ! api daa besar sume , soo apew lagie letak ayam dulu yaa . soo letak laaa .tggu punye tggu masak laa ayam aku ,then letak udang lak , masak kejap jeh en ,en . soo angkat apew sume , dorangg aa sial nk mampos ayam apew sume pom nk brebot grr =,= ! dah mkn mkn sume kenyang , just aku jeh tak kenyang lagie ny , sape tk kenal aku , kuat melantak ! HAHAHA ;) soo pegy kedai beli rokok teman afiq ;) soo balek apew sume aa .






k laa aku da penat nk taip . byee <33