MYSELF :)

Heyy bebie (; im akashah , foe short name tasya okayy . im 15teen dis years . stay in setiawangsa . if want more info , just leave me a cmmnt okayy ? P/S : blog is mine's ,sooo suke hatyy aku nk la buadd apew har setann ! *STUPIDO !

28 lepak ;)

a'skum ... HAHA ((;


Bgunbgun tydo awal gile , dlm pukol 9 lebeyh laa ken , teha &&miera call aku ckp nk tgkk class apew kite masuk next years ,soo miera dah pegy dah dgn iena . soo itsokie . aku mmg mls nk pegy , HAHA((; * SIOD JEH * Soo bgun mndy wangiewangie then pakai bju chantekchantek , Hee ;p dah siap sume , pegy laa dapur dah lapaa laa weyh ! masak laa char kuew teow laa ken , dah siap breakfast laa en , miera && teha tnye aku kadd mne apeww sume . aku saje jeh buadd lambadd lambadd ,mlss nk gerak awalawal . turun bwh mintak abg aku duet nk kuwa . dea suruh buadd keje . heshh ! buadbuad dea bgie aku bape puluhringgit laa ken , soo gerak laa . dah smpai ruma teha , tggu dea kadd kerusii too . punye laa lame . aku dgn b'peluh nyee , ishh ! text teha ,ckp kadd dea cepadd sikedd , aku mcm cinasial dah kadd luar ny . tibetibe mangkuk too kluar. HAHA:)) meeting jap . soo suruh miera call , miera pum call , ckp kiteorg otway nk pegy . miera pom dtg snie , dtgdtg gerak , tggu bas . punye laa lame gile . dah naek bas trun lrt setiawangsa gerak pegy klcc , dah smpai klcc naek bas 79 trun kadd ampang puteri. dah laa dlm bas too lame gilee aa . kiteorgg buadd kecoh dlm bass too aa apewsume . HAHA ((; sukesuki , ;p dah smpai call opie suruh dea amek . dea dttgg lpklpk , tggu ank hussein && ank saleh tk dtgdtg pomm , bengang sunngguh . AHAH ;D tggu punye tggu , nmpk laa dua mamat too naek moto . dah smpai . dorg ckp nk pegy paragon lpk dekadd snooker , soo kiteurgg pom on jeh laa ken , pegy laa . tibetibe rmai mamatmamat yg ku kenall , cewahh ! jumpe , acap , adys toyol , uzair erggh , azimrazak , rmai aa , susa nk sebut name . MLSS ! ahhaa ;)) lepaklepak . syafiq tibetibe smpai , huh ! mslh nyee aku dtg snie nk teman teha && miera datingg , syafiqq adaa , soo aku tkdew temann , syafiq pom teman aku , Ouchh ! lpk aa dgn deaa . aku dgn dea jeh okay , HAHAA ;)) lpklpk , tibetibe syafiq tnye psl mlm tdy asl aku nanges , soo m'gadu laa kadd deaaa , dea pom sudi dgr . thank you syafiq . :) soo dah abs maen , dorg ajak pegy cc , aku pom onl laa . dah onl dorg sume nk gerak pegy taman m aku pom pegyy laa . time too fared gedik juboo majokmajok lak ! heshh ! pass uhh dah smpai lepaklepak , aku duduk sbelah miera ken , bole pulak jatuh , then teha dgn opie jtuh jugakk , gile sweet duhh dorgg , sumpahh jeless ;( HAHA . time too opie buadd lawak psl syafiq && alangg , alangg babi sungguh perangai kau nyee , aku bengang dgn kau tahu tk !!! huh -.-'' time too aku happy gile babi . HAHA (( ; ady lak buadd lawak tahu , dea maen bola tibetibe jatuh , sumpahh t'kejut beruk aku . Heee ;p soo lepaklepak smpai pukul 7 lebeyh , opie && teha naek moto jlnjln , SWEETTT BABI ! fared aku miera syafiq lepaklepak . time too syafiq pegy kedai japp . aku pom tgh bored , kawrgg nk tahu tk , miera dukungg faredd , pass uhh fared naek belakang buadd org maen melancap . sumpah tk bole blah tahu ! aku ckp aa kadd fared , dukunggg aa aku pulakk , dea pom nk dukung aku , aku takut dea rase bendaa laen lakk kangg . HAHA ((; soo aku ckp kadd dea , bia aku aa dukung kau bodoh ! aku egt dea nk bagie aku dukung dea , sumpah aku tk perasan koydd . tibetibe naek belakang dea , dea dukungg aku , time nk balek too fared aku miera syafiq jln kaki . teha opie naek moto . Hee ;p soo itsokiee . jlnjln , epul and ada mamat mne tah aku tk kenall jln skali . aku dgn syafiq miera dgn faredd . Hee . bestt weyh dpt hug . Hee ;p soo smpai bustop tggu teksi . teksi dah smpai slmslm , hughug,kiss pipi . HHAHA ((; mne ada laa , tipu jeh ! byebye , ckp kadd syafiq . tcaree tawtaw , ;) tenggss dear :)
soo dah smpai ruma , bye !