MYSELF :)

Heyy bebie (; im akashah , foe short name tasya okayy . im 15teen dis years . stay in setiawangsa . if want more info , just leave me a cmmnt okayy ? P/S : blog is mine's ,sooo suke hatyy aku nk la buadd apew har setann ! *STUPIDO !

Erggggghhh !

Ouh yaa . mmg bgus ken , amek brangg org pasto pasto tk nk mgaku pulak to . Mmg bgus la mcm to ! yess , i suke sngadsngadd doo perangai kauu . kwn rapat sendiri pom jdie yaa amek . haduyy !mls jaa nk gadohh , aku tnye kau tdy .pasto tk nk mengaku ken . tipuu laa aku ny byk2 . aku dah tlg kau byk . kau buadd apew kadd aku ! taekk sudee .  insaf okayy . kau ckp kau punye benda alah to . HELLO ! to mama aku punye laa . panjang tangan betol laa kau ny . tk malu eyh ? patut laa dlm cab aku tnye kau , kau ckp tkdew kadd kau . Eyhhh dea bgietahu akuu time kad rooftop . yg kau dah amekk thenthen kau ckp apew ? to kau punyaa . ouh yaa ! hotak kauu . to mama aku punye laa bodoh ! tk tahu malu eyhh . HAHAHA((; eyhhh . dah kiraa baek aku beli ken utk kau kek ?pasto buadd taek pulak kadd aku , menyesal aku beli utk kau tahuu !menyesal sngadsngadd . baek aku beli kasut or baju kenken , dah dpt 5 or 10 pasang baju . pasto payung shishaa pulakk to . dah kena RM74 . mak aiiii . ! klauu sikedd tkpew . ny har ! amek koo .  Aku tk tahu pulak nty besday aku ken mcm mne ? haiyyo ! tlgg laa . Ouh yess ! brg kau pom ada kadd aku jugakk . if nk baek kau bgie kad aku okay . HAAHHA((;