MYSELF :)

Heyy bebie (; im akashah , foe short name tasya okayy . im 15teen dis years . stay in setiawangsa . if want more info , just leave me a cmmnt okayy ? P/S : blog is mine's ,sooo suke hatyy aku nk la buadd apew har setann ! *STUPIDO !

penadd siodd ;(

abs class dlm pukul 1.05 . padahal ada class apew tah . tpie geo doh , kiteorg sume mls nk masuk.dah la cikgu tan mei .aku ,teha semuaaa lari HAHA! dah laa cikgu to kecoh nk mampos myampah aku ! grrr -.-' then turun bwh pegy laman bacaan , time to budak ptg ada PH . sooo pegy laman tggu putry dgn iena .pasto ku dgn sue and teha pegy toilet jap . lame sikedd putry and iena smpai .budakbudak sume kluar awal .HAHA!! soo pegy laman  amek beg . then nmpk fika , aku jerit pggl dea , pekak betol ito budak kecik . Hee ;p tggu putry kadd nbwh cari dorg , haiyyo .aku tggu lame andd gerakk pegy beli air jap . soo nmpk dorgg ., bangangg lembab mcm sipot babik ! putry ckp mls pegy rruma fika . Hmm , k fineee . gerammmm jehh ! aku ,teha and fikaa jaa ade .soo gerakkk pegy ruma fikaa . lepaklepak , aku photoshoot dgn fikaa ,pada mase yg same aku pegy cari kuceng si fika to mak aiiii . mne tah dea menyorok ! sato ruma aku carie tkdew tahu ! menyirap jee ! si teha to tahu on9 jehhh . taek betol -.-' Ergggghhh ! aku dgn fika jeh photoshot . mcm2 kiteorg buadd aksi muke ., sumpahh klakkar , HAHHAHAHA((; pasto pukol 5 aku balekk . smpai ruma dlm pukol 5.30 mcm to laa . Smpaismpai , papa ckp asl balek lambadd aku terus msuk bilekk . aku angkadd kaen baju , pas to anek laptop kadd almari . teruss on9 . time on9 to , bole bantai tido pulakk , smpaiiii pukol 1 bru aku bgun . tgk fone . amek kauu . byk misscall. HAHAHHA((; K byee (;